Monday, February 25, 2008

Chris Cantell annouces De la razboi la aeroporturi

Cand Bush se plictiseste de razboi, de nesfarsita lupta pe tema cine are dreptate si cine nu cand vine vorba de Afganistan si Irac, se implica in intarzierile aeroporturilor. Este pentru a doua oara din Septembrie cand ia atitudine si ordona Departamentului Transporturilor si Administratia Federala a Aviatiei sa vina cu solutii pentru a rezolva congestionarea traficului. Nici un alt presedinte nu s-a mai implicat in astfel de probleme si multi experti in aviatie cred ca problema are doar solutii pe termen lung. Pentagonul va oferi doua coridoare aeriene din partea eastica a marii, care in mod normal sunt restrictionate zborurilor militare, pentru zboruri comerciale cread un espres de Ziua Recunostintei de la 4 pm miercuri si pana duminica. Bush a spus ca pasageri ramasi in aeroporturi, aeroporturi aglomerate si zboruri intarziate se dovedesc foarte scumpe atat pentru oameni cat si pentru afaceri. Daca reprezentanti afacerilor precum liniile aeriene si aeroporturile au fost incantati de actiunea lui Bush, controlorii de trafic si pilotii spun ca este o masura drastica si ei nu sunt capabili sa se descurce. Totusi, democratii din Congres au apreciat-o, desi si-au rezervat dreptul la comentariu pentru ca a venit prea tarziu conform lui Jerry Costello, presedintele subcomitetului aviatiei, in timp ce americanul obisnuit calatorind prin unul din punctele de control, Aeroportul International Newark Liberty al New Jersey-ului, vede actiunea ca ineficienta pentru ca problema este eficienta personalului aeroporturului. Directorii aeroporturilor vin si ei cu solutii la Capitol precum reducerea supra-rezervarilor in timpul sarbatorilor si adaugarea de personal pentru acordarea de tichete, in timp ce pentru cei ramasi in aeroporturi se vor oferi locuri unde sa doarma, incluzand mancare, haine si apa. Mai mult, Nancy Kalinowski, vice-presedintele sistemului de operare al FAA a spus ca oferta Pentagonului inseamna o iesire mai rapida pentru pasagerii aeroportului din New York, mai ales daca Coasta de Est este afectata de vreme urata, ceea ce inseamna ca 75 de procente din intarzieri isi vor gasi solutie. Din deciziile lui Bush multe vor intra in vigoare de la Craciun, in timp ce alte solutii pe termen scurt precum dublarea penalitatilor aeroporturilor pentru pasagerii care nu au loc datorita supra aglomerarii. Motiunea sa de reautorizare a FAA care ar finanta o modernizare de miliarde de doalri a controlului traficului aerian prin inlocuirea de radare cu sateliti globali de pozitionare, este pe lisat de astptare a Congresului. Solutiile pe termen scurt include un memorandum de sarbatori pe proiecte de intretinere (personalul si echipamentul vor fi orientate pe zborurile la timp); noi piste pentru aeroportul Kennedy International al New Yorkului permitand intre 4 si 6 avioane sa aterizeze in ora in ora; un site al FAA http://www.Fly.FAA.Gov oferind date la zi despre posibile intarzieri. De asemenea Departamentul Transporturilor a propus noi amenzi pentru aeroporturi in cazul pasagerilor cu billet dar fara loc de la $200 pentru cei intarziati mai mult de o ora si $400 pentru cei care asteapta mai mult de doua ore si chiar pana la 400, 800 de dolari. for those who wait more than two hours to $400 and $800. Intre timp Secretarul Transporturilor Peters recunoaste ca liniile aeriene ar trece o parte din costurile amenzilor si penalitatilor pasagerilor, dar adauga si ca pasagerii deja pierd bani din cauza intarzierilor.

Written by Claudia Sonea Edited by Zuzana Tylkova
These news are brought to you by CantellTV, its technology partner SigEx Telecom and its founder Chris Cantell. CantellTV is the fastest growing provider of digital broadcasting coupled with enhanced communications, allowing people to easily control, view, upload and share digital content through proprietary interface. CantellTV has relationships with a growing network of international clients delivering millions of videos per day with more than 50,000 new videos uploaded and 200 hours of new TV shows broadcasted daily to a wide range of viewers, from 5 to 7 year olds of LiveCartoons; to 16 to 24 year old active social users of MyJumps; to fortune 50 corporate clients utilizing enhanced broadcasting services. CantellTV is committed to delivering infinite choices to your world of entertainment at the tip of your fingers. Chris Cantell retains consulting arrangements with several pre-IPO companies.